robinsbabe

Alla inlägg under juli 2012

Av Amalia Asmundsson - 31 juli 2012 19:40

För jäkla bra! Rätt läskig, men riktigt bra! Tror Robins arm gick sönder så dant som jag klämde i den?;)

Men filmen var riktigt bra, så det tackar jag Robin för!

Av Amalia Asmundsson - 31 juli 2012 12:31

Helluu!

Snart drar robin hit och sen går vi ner och ser batman, har blandade känslor för det..;) Vi hööörs!

Såhär ser min biooutfit ut!

 

till det blire rosa tygskor och rosa naglar..;)

Av Amalia Asmundsson - 31 juli 2012 10:37

I väntan på att Robin ska vakna sitter jag och glor på värsta pojkvänsakademin med lite cola och choklad! Najs!

Vi hööörs!

 

Av Amalia Asmundsson - 31 juli 2012 08:51

Helluu!

Mår lite bättre idag! Känns najs:) Får se vart dagen tar mig, är jäkligt sugen på minigolf, men får se vad robin har att bjuda på!

Inatt skippade jag täcket, sov i en av robins tröjor istället, lika skönt det!
Ha det bra så hörs vi snaaaart!

 

Av Amalia Asmundsson - 30 juli 2012 19:56

I väntan på att säsong två ska starta kollar jag detta, det slår ALLT!

Av Amalia Asmundsson - 30 juli 2012 19:44

åååååh! Min manliga förebild! Ikväll startar en ny säsong, strax ringer jag upp Robin på luren så ska vi sitta och skratta ihop! Så otroligt härliga är grabbarna i serien så det finns inte!

slänger in avsnitten från säsong 1 här! Dock har ju serien bytt namn oså, men aaaa;)


Av Amalia Asmundsson - 30 juli 2012 19:12

Tjock kväll! Mår lite kasst som jag sa i förra inlägget, så jag lindrade mitt hjärta med en glass och en munk! Det funkade lite:)

Nu sitter jag och pratar bio planer med Robin;) Blir nog kanon! Lite bilder!

         

Av Amalia Asmundsson - 30 juli 2012 17:26

Vissa dagar gör det lite ont i hjärtat! Liksom den där klumpen i magen!    Något ytterst jobbigt som jag knappt kan dela med Robin och som jkag verkligen inte kan skriva här, men ni ska veta att jag mår lite kasst och är lite sänkt, men ska sätta ett leende på läpparna för er! Det är ju alla ni som läser som faktiskt får mig att fortsätta blogga!:)

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards