robinsbabe

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Amalia Asmundsson - 13 augusti 2012 21:38

Hej på er! Tog ett bad förut i väntan på att Jockiboi och hans vänners show skulle släppas! Skrattar ju tills man dör av det! och innan/under tiden jag badade satt jag och fotade vatten, trots att kameran har några år på nacken funkar den väldigt bra!

Får se om jag bloggar innan jag drar imorn, annars blir det tråk bloggning imorn!

                     

Blev lite halvegobilder också och på ett par myggbett, har nästan 80 stycken, kallt räknat, hittar fler för varje dag typ;) Man något minne ska man ju ha! Eftersom kameran gav upp i Dalarna har jag myggbetten istället;)

Av Amalia Asmundsson - 13 augusti 2012 16:12

Heeeej:D

Pratade nyss med min fina farmor i tfn!  Blir en lunch där på onsdag, känns kanon! var länge sen!

Hihi:D

Av Amalia Asmundsson - 13 augusti 2012 15:29

Imorgon bär det av till stockholm med min fina! Buss, klockan 8! Inga problem för mig, men för min morgontrötte pojkvän så..;) Idag har jag gymmat, packat upp min väska och handlat lite till stockholm! Alltså lite dricka oså;) Familjens gamla kamera funkar helt okej? Så här får ni lite bilder bara för att!

Käkade blå/gröna våfflor med syrrorna nyss;) Jag toppade med nutella! Det var jag värd efter morgonens träning!:D

       

Av Amalia Asmundsson - 13 augusti 2012 11:14

Hej ni!

Har haft en alldeles underbar vecka! Har insett att jag har fiskfobi, trodde inte det var så illa, men när Robin drog upp sta fisken började jag gråta av rädsla, fegisAmalia kom fram där!

Men vi har fiskat och chillat typ! Har tyvärr vart ganska kasst väder:( Men kul har det varit! Tyvärr gick min kamera bort... den är helt förstörd!! Så tills jag får min lön ( den 25:e) får jag ha familjekameran, typ 3000 år gammal, men den duger, ingen använder den iaf, så aaa;)

Här får ni de bilder jag hann ta innan kameran gick in i en evig sömn, förövrigt står den halvt ut nu..

               Boven i min fiskrädsla!!                                                            

Vene om man kan kalla detta en bildbomb.. men duger det?

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards