robinsbabe

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Amalia Asmundsson - 15 augusti 2012 20:28

Hej ni!

Haft det as najs hos farmor och farfar idag! Gjort gaspatcho och pizzabullar till kvällsmat! Mejlat lite med chefen min om lite grejer för jobbet och nu ska jag faktiskt mejla två stora företag om samarbeten! Något ni får veta mer om när jag tänkt igenom allt och kan meddela dem säkert att jag vill, självklart vill jag kolla lite avtal oså, men kommer nog tacka ja till ett av dem!:D

     

Av Amalia Asmundsson - 15 augusti 2012 11:24

     

Nu drar jag!!

Av Amalia Asmundsson - 15 augusti 2012 08:30

   

tröja, ZARA, shorts, Levi's, najs!


Idag blir det att åka till farmor och farfar på lunch! jag och mina systrar blir hämtade av farfar vid halv tolv! Blir kanon! Kanske tar med kameran? :D

Av Amalia Asmundsson - 15 augusti 2012 08:03

Hej ni!:D

Hade 2000 med mig till sthlm.. kom hem med knappa 400, men jag fick hem jäkligt bra grejer! Så här har ni en genomgång på allt så berättar jag efter shoppingen om dagen!:D

 

tre par trosor, vero moda, pieces, strl M, 149:- ( för tre alltså)

 

tre nagellack, lila, gul och blå, vero moda, pieces, 79:- (för alla tre)

   

Jeans tajts typ, vero moda, pieces, strl M, 299:-

 

pressbyrån, typ 15 spänn eller något;) köpte en burk till mig och en till syrran

   

t-shirt, ZARA, strl M, 99:- (rea)

   

Jeans, H&M, 29/32, lite stora i midjan dock.. 150:- (rea)

 

ÅÅÅÅH, min nya darling! skinnjacka, H&M, strl 36, 399:-

 

hårnålar, 19,50:-, torr schampoo, 49,50:-( mitt hår blir jätte fett väldigt snabbt, även om jag duschat typ dagen innan, just därför), H&M

  Hårborttagningsmedel, 89,50:-, ansiktsmasker 14,50:-/st, Lindex

 


Utöver detta köptes ju mat då!

Trosorna fick jag av Robin, då han fick kalsonger av mig.. den idioten provade en tröja och kom ut ur provhytten precis när jag skulle köpa det till honom..

 

Dagen var väldigt najs, vi kom väl fram vid 11? då började vi med H&M, sen käkade vi, Subway, svin litet där, fanns två bord där inne? As tajt! sen shoppade vi vidare, Robin köpte en jacka, den såg halvsnygg ut när den låg i högen, men när han drog på sig den! galet snygg! en tröja och mina trosor då;) och juste, ett gamecard.. data nörd.. kollade ju självklart in på typ topshop men hittade verkligen INGENTING i de butiker vi inte har här i linköping, det var väl tröjan från ZARA, synd, för det var ju de butikerna man ville spendera i! aa, vid två hugget hade vi tröttnat på att shoppa, så vi gick runt o snacka  typ, tjugo i fem åkte vi hemåt, skönt faktiskt!


Utöver sakerna där uppe köpte jag lite presenter, en påse basetts vinigummin till pappa:

 dock påse då!

ett armband var till adelia och mamma:

     

mamma fick det vita( tror dock jag kommer använda det mer än henne) och ade det gröna!

Och Ame fick ju en burk pringels då, som jag skrev tidigare!


Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards