robinsbabe

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Amalia Asmundsson - 17 augusti 2012 18:42

På tråkhumör ikväll igen, men har en anledning nu iaf!

Ajja, ska kolla top gun med pappa, älskar filmen! Är nog en av mina favvosar, den, pearl harbor(stavn?), HSM och American Pie kan jag kolla ihjäl mig på!

ÄLSKAR DOM! Inte minst för att min dröm  ( tom cruise) har huvudrollen!

 

Vill ni veta något kul?

Min pappa är faktiskt rätt lik tom cruise! Inte så att man vänder sig och bara shit, vare han?! Utan vissa drag som gör dom galet lika! Såg även bilder på Robins pappa som ung ( i Dalarna) och han var också slående lik, Fast inte för att min pappa och Anders är särskilt lika varann.. men på olika sätt är de lika tom!:D

Av Amalia Asmundsson - 17 augusti 2012 15:25

Hej på er! Såg nya klassen nu, troligen ska den delas i två också, men hoppas nu på att jag hamnar med iaf 1 av dom jag kände!

Kllippt mig nu, shoppat lite, typ aa:)

här får bilder tala iaf!

   

Före

 

Efter

 

Shorts, gina, strl M, 99:-

Av Amalia Asmundsson - 17 augusti 2012 09:08

hej på er! Vart vaken i två timmar nu, duschat, käkat o fixat lite, startade precis HSM 3 nu, och när den är slut ska jag ner och klippa mig, hittade ingen bra bild på google, men jag vet hur jag vill ha det!

Här får ni lite bilder på träningskläderna, dagens outfit får ni sen, har inte bestämt mig än!

     

Kassa bilder, men kör på dom! Vete satan vad de kostade, mamma betala;) Från ellos iaf:)


Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards