robinsbabe

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Amalia Asmundsson - 25 augusti 2012 22:29

Usch, vilken svacka jag är i? Vart till och från sen igår, helvete liksom.. men att jag skadar mig själv kan jag leva med, men att människor ( främst en) runt omkring mig skadas fixar jag inte! Tyvärr orsakar nog jag en skada mot en av mina bästa vänner, men att en annan skadas är äckligt, vidrigt, inte jag som gjort något, men helvete vad arg jag blir, somliga färtjänar en käftsmäll.. kanske två!

 

SHF

Av Amalia Asmundsson - 25 augusti 2012 19:01

Blev inget med PK och de andra, eller tror dom skulle ner, men jag hoppade av vissa anledningar, och när jag hör regnet är jag rätt glad för det;)

Ska kolla SHF, kollade ju första avsnittet när det nu var, men missade vissa delar, så kollar igen ;)

Vi hörs, och ja, som ni märker på förra inlägget är jag på taskigt humör, skit dum!

 

Hoppas att jag står där om knappt tre år..

Markus och Erika längst till vänster närmst kameran ( blå klänning, bredvid en i turkost, som förövrigt är Eddies syrra och en gammal kompis ( vi umgås inte idag) bror )

Av Amalia Asmundsson - 25 augusti 2012 14:08

Nu kör vi!

En runda på stan med familjen, avklarad, en tripp till Robin blir det nu och häng med ett par grabbar på stan ikväll!

Vet inte riktigt hur det blir med det sistnämnda.. ska ta reda på det.. beroende på så hörs vi snart!

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards