robinsbabe

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Känsloladdat

Av Amalia Asmundsson - 28 augusti 2012 08:12

Idag är nog en jobbig dag för många, eller faktiskt för alla som vet vad som hände för exakt ett år sen!

Otroligt tragiskt, jag kände inte dig så väl, men en av dina närmsta vänner, fan vad jobbigt han hade det då, och vad ska man göra? Man vill göra allt för att hjälpa, men inte vara för på.


Johan, du var verkligen nummer 1, du gick bort på crossen, platsen du älskade, det visste alla, jag kommer ihåg att jag satt i Robins knä och kollade fb när jag såg att Kevin skrivit ditt namn och datum, jag trodde det var ett skämt först.. när man sen såg det i alla tidningar och på otroligt mångas fb så blev det klart, det var som ett slag, även om vi två inte hade någon vidare kontakt, så hade vi hälsat i korridoren och säkert utbytt några ord..


Sjukt att en stjärna som du gick bort, ingen kommer någonsin släppa det, även om vi alla skrattar och ler idag finns du där i bakhuvudet. Hoppas du har det bra där uppe!

Du är saknad

R.I.P johan remmelg 5 november 1995-28 augusti 2011 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amalia Asmundsson - 15 september 2012 23:24

      nattstad.se/robinsflicka  

Av Amalia Asmundsson - 15 september 2012 13:47


hej på er! Jag har spenderat min morgon på akuten.. det låter illa? Jo, men jag mår rätt bra. Var med i en krock, jag och en annan cyklist, våra styren hakades fast och vi båda föll ut i vägen, tror dock hon mådde rätt bra för hon och hennes komp...

Av Amalia Asmundsson - 14 september 2012 21:42


Blir en snabb hiss/diss, sen ska jag kanske glo någon film innan jag beger mig mot sängen..   HÖST - Alltså, jag älskar hösten, det är så otroligt mysigt! Alla stora tröjor och skinnjackor, halsdukar, en gullig pojkvän att mysa med, jag ÄLSK...

Av Amalia Asmundsson - 14 september 2012 18:28

  Beat. Drum. I'm gonna lose him Just like water through my hands Light hits your face and you look at me like I'm a stranger So far away, but still so near And you can blame it on my crazy heart. I got lost, you got torn apart I wish you would...

Av Amalia Asmundsson - 13 september 2012 19:30

  Har äckligt ont i min lilla kropp, så dricker lite cola, drar på lite (läs mycket) voltaren och försöker må bra! Gjorde nyss klart engelskan, blev lite drygt ett halvt A4, så nu ska jag mysa ner mig i sängen med cola och choklad och glo C/O Se...

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards