robinsbabe

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Amalia Asmundsson - 2 september 2012 20:47

Helluu!

Har idag kollat på min fining som spelade handboll, han är ju målis! Riktigt duktig är han! De kom tyvärr bara trea, men de kämpade och de andra lagen var grymma!

Det var riktigt kul, käkade på MAX med hans föräldrar, hahah, utan honom;) En upplevelse i sig, men jag trivs bra med dom!

Sov med Robin också, mysmysmys!

Var jätte härligt, vi behöver faktiskt lite sånt! Just nu sitter jag och snorar, är genomförkyld! tack pontus..


Ni kommer få lite bilder från dagen när och om de kommer upp på deras hemsida! Imorn vankas skola, lite mindre taggad med tanke på att jag snart dör av min förkyldning, och jag kan tyvärr inte andas genom munnen( andas alltid genom näsan) så det lär bli ett problem, hoppas jag slipper hostan bara, slipper jag den är det lugnt och jag vill inte vara sjuk nu...

DSC01655

Min absoluta favorit kille!

Bilden är lånad från deras hemsida!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards