robinsbabe

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Amalia Asmundsson - 7 september 2012 16:26

... för jag har sveriges bästa klass!

Alltså, jag älskade min förra klass, men den jag har idag är så underbar!

Vi fick så bra kontakt så snabbt!

Däremot kan man säga annat om lärarna, men ett par funkar! Vår samhälls lärare är nog historiens skönaste!

sen blir det ju inte sämre av att ha ett skit bra schema! Love it!

Men idag är jag glad, det är fredag, jag har bara levt som jag kan, och något som är galet skönt är att kunna vara sig själv inför klassen, behöver inte tänka på vad jag gör, utan bara gör det!


Wihoo! Ska snart laga mat iaf, känns väldigt gott måste jag erkänna..

Här får ni lite bilder, eftersom jag uppdaterar så dåligt..

 

Dålig outfit bild!

   Jarrå.. Social som bara jag kan vara, kan detta vara på 2-3 veckor? Tajm att redera lite??

    

Min syssla igår kväll!

 

Mitt schema

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards