robinsbabe

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Amalia Asmundsson - 15 september 2012 13:47

hej på er!

Jag har spenderat min morgon på akuten.. det låter illa? Jo, men jag mår rätt bra.

Var med i en krock, jag och en annan cyklist, våra styren hakades fast och vi båda föll ut i vägen, tror dock hon mådde rätt bra för hon och hennes kompis kunde cykla iväg, en bil kom och hann precis stanna, en knapp halvmeter.. hade inte bilden haft ett lugnt tempo hade det gått lite sämre för både den andra cyklisten och mig. 

Men som sagt så mår jag rätt bra, kan knappt greppa med ena handen, har ingen styrka alls, har en aning ont i huvudet och mitt ena ben går knappt att stödja på, men jag mår bra, min cykel är helt trasig och det blev inget gymmande idag, efter en dusch känns allt mycket bättre, och ett stort tack till alla runt omkring som kom för att hjälpa!


Har inte skadorna lagt sig på 3 dagar ska jag tillbaka och röntgas, en riktigt obehaglig upplevelse som jag helst hade valt att slippa, men ibland blir det inte som man tänkt!

ta hand om er kära vänner, jag skyller inte olyckan på någon, jag borde ha bromsat och hon borde ha sett sig för, lika mycket bådas fel och en olycka kan ske helt oväntat, så var försiktiga!


Jag kommer inte ihåg något från själva fallet, men jag kommer ihåg att jag tänkte att min korg gick sönder och att jag frågade henne hur hon mådde, så jag tror inte att jag slog i huvudet, jag mår dock rätt illa nu, men jag klarar mig, så var försiktiga!


Och jag är ung och dum, jag använde inte hjälm, det gör jag aldrig och jag lär inte göra efter den här upplevelsen heller, men jag hade nog mått betydligt bättre nu om jag hade haft det!!


Nu ska jag sova eller glo TV eller något, kl 18 vankas det kräftskiva, tänkte må bättre till det!


Och som jag sa nyss, TACK till alla runt om kring, speciellt tack till dig i bilen, du hann stanna och du kom tillbaks när du parkerat bilen för att se hur jag mådde, Tack för alla såna som finns!

 

Valde att täcka sista 4

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards