robinsbabe

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Amalia Asmundsson - 4 september 2012 18:22

Hej hej hej!

Fan vad jag tycker om tisdagskvällar, dagarna är pest, nästan bara jobbiga lektioner och jag slutar 16.. men vännerna förhöjer hela dagen!

Underbar TV kväll är det iaf!

2½ men, how i met your mother, c/o segemyhr, simpsons x 2 och Svenska Hollywood Fruar!

Så ikväll burrar jag ner mig i sängen, framför TV:n med ett stort glas coca cola!

Men först ska lite tyska studeras och kläder för morgondagen ska fram, är skolfoto imorn, bilden man aldrig fastnar på men som man alltid tar!

Ska kika i garderoben vad jag har för kläder, blir väl något ganska orginellt skulle jag tro :)

Nackdel: Idrott innan..

Nackdel 2: slutar nästan 1 h senare pga. de där fotot..

 

TRUE

Av Amalia Asmundsson - 4 september 2012 09:05

Ganska tråkig outfit idag.. Får se om jag piggar upp med en rosa kofta, men tror inte det!

 

Favvo byxorna! Dock börjar dom redan bli för stora...:(

Av Amalia Asmundsson - 4 september 2012 07:12

Hej ni!

Mår så otroligt dåligt, har så ont i magen att jag knappt kan stå rakt..

Men det överlever jag, sovmorgon idag, den var välbehövd, börjar 9.55

aaaa.. Har inte mycket att säga, ni får outfit sen, puss

 

o juste.. ett till kg ner.. måste skärpa mig med maten!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards