robinsbabe

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Amalia Asmundsson - 9 september 2012 15:04

Helvete vad jag har blivit beroende av smoothie! Från Naked Juice Bar, Chock'n Raz, då blir jag glad!

Är på ett otroligt dåligt humör!
Men här är dagens outfit, till och med den är tråkig! Träningstajts.. men nu är typ allt ner packat och jeansen jag ska ha när vi åker håller på att tvättas, så detta får funka med tygskor och skinnjacka!

 

Av Amalia Asmundsson - 9 september 2012 10:06

Helluu!

Min dag kommer gå åt att packa och plugga, ska nog klämma in en snabb träff med Robin också!

När jag skriver packa så blir nog många av er läsare frågetecken?
Ja.. vart ska jag? Hur länge är jag borta? Med vem/vilka?

Svaren på det kommer ni få i bilder om några dagar!

Jag har skaffat en gäst bloggare så bloggen hamnar inte efter, lite får den nog lida, men inte så mycket!

Ska fixa ett par tidsinställda tror jag, om jag orkar!

 

kan detta vara en ledtråd??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards