robinsbabe

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

bilder från söndagen 2/9

Av Amalia Asmundsson - 3 september 2012 19:25

Alla som jag lägger in är tagna från killarnas hemsida!

Vet inte vem som har tagit dom, men aaaa:)

DSC_1081

Pontus ( nr. 30), Oscar( han skjuter) och Sebbe ( lite bakom), de gröna är ett annat lag

DSC_1083

Lille pontus ( han som kramar!), stark som satan och duktig som in i helvete!

DSC_1192

Robin i blått, felix bredvid, de andra kan jag inte säkert säga vad dom heter, men de spelar otroligt bra!

DSC_1198

Tror det är sebbe som skjuter.. bilden lägger jag mest in för att säga att den målvakten var grym!

DSC_1210

Josef ( längst bak), oscar ( skjuter), sebbe (tror jag, vene vilket nummer han har..) och nr 34 vet jag inte vem det är.. Sorry om det är någon jag borde känna till!

DSC_1239

Robin i målet!

DSC_1298

Nummer 26 vet jag faktiskt inte vad han heter.. ( elak jag känner mig) men 32 är ju Chrille ( vene om han stavas med eller utan h) och Pontus bakom blå nr 17! Målvakten ( bakgrunden) där var också grym!

DSC_1315

Två av mina favorit grabbar ju! Tror det är oscar som hoppar iaf, pontus ( nr 30), känner typ igen skorna..

DSC_1349

Robin och Erik ( tror jag) i seketariatet( kan ej stava)

DSC_1475

Robin i målet! Felix nr. 27, Tror det är Oscar som är nr.22

DSC_1487

Pontus! Mannen, myten, legenden!

DSC_1561

Sebbe, Robin, vetejnamnet, felix, pontus och chrille( vet inte hur det är med h:t)

DSC_1606

Pontus och Josef, grymma killar!

DSC_0849

Min fining i mål!

DSC_1015

Robin i mål och Pk som hoppar!

DSC_0838

Typ hela laget! Goa grabbar de där!


Roligare än så blir det inte! Här hittar ni fler bilder:

HÄÄÄÄÄÄÄÄR

Sen får ni klicka på typ bilder och tränings cup eller nåt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amalia Asmundsson - 15 september 2012 23:24

      nattstad.se/robinsflicka  

Av Amalia Asmundsson - 15 september 2012 13:47


hej på er! Jag har spenderat min morgon på akuten.. det låter illa? Jo, men jag mår rätt bra. Var med i en krock, jag och en annan cyklist, våra styren hakades fast och vi båda föll ut i vägen, tror dock hon mådde rätt bra för hon och hennes komp...

Av Amalia Asmundsson - 14 september 2012 21:42


Blir en snabb hiss/diss, sen ska jag kanske glo någon film innan jag beger mig mot sängen..   HÖST - Alltså, jag älskar hösten, det är så otroligt mysigt! Alla stora tröjor och skinnjackor, halsdukar, en gullig pojkvän att mysa med, jag ÄLSK...

Av Amalia Asmundsson - 14 september 2012 18:28

  Beat. Drum. I'm gonna lose him Just like water through my hands Light hits your face and you look at me like I'm a stranger So far away, but still so near And you can blame it on my crazy heart. I got lost, you got torn apart I wish you would...

Av Amalia Asmundsson - 13 september 2012 19:30

  Har äckligt ont i min lilla kropp, så dricker lite cola, drar på lite (läs mycket) voltaren och försöker må bra! Gjorde nyss klart engelskan, blev lite drygt ett halvt A4, så nu ska jag mysa ner mig i sängen med cola och choklad och glo C/O Se...

Presentation


Hej! Jag är född i början av året 97, börjar gymnasiet i höst och jag hoppas att jag får en underbar tid med er mina läsare!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards